Онлайн-урок на тему «Житло. Будинок моєї мрії»
10-02-2022, 13:38
10 лютого 2022 року Рихло К.В. провела відкритий онлайн-урок з німецької мови у 7-А класі на тему «Житло. Будинок моєї мрії». Переважна більшість дітей цього класу відповідально ставляться до вивчення німецької мови і достатньо володіє навичками індивідуальної, парної та групової роботи. Це було враховано вчителем при плануванні уроку та визначенні технологій для використання на уроці.
Калина Василівна, реалізуючи мету, у цікавій формі ознайомила семикласників з лексичним матеріалом до теми «Тут живемо ми. Будинок моєї мрії». Вправляла навички уміння читати текст, розуміти його зміст, аргументувати переваги і недоліки проживання у великому будинку, висловлювати своє бажання, сприймати на слух вірш, доповнювати його. Розвивала інтерес до уроку німецької мови через розумово-мислительну діяльність та критичне ставлення до інформації.
Родзинкою уроку був розвиток умінь монологічного мовлення у формі дискусійної гри «6 капелюхів мислення», сенс якої полягає в тому, щоб розглянути одну і ту ж проблему з 6 незалежних одна від одної точок зору. Цей метод навчання дозволив забезпечити цілеспрямованість уроку, логічну послідовність видів робіт, розвиток критичного мислення учнів, викликав інтерес до уроку німецької мови. Дотримуючись принципу «від простого до складного», семикласники вчилися висловлюватися німецькою мовою до теми «Будинок моєї мрії».
«Приміряючи» капелюхи та використовуючи генератор шестикутників, дошку Padlet та сервіс Wordwall, діти повторили вивчений раніше лексичний матеріал, здійснили пошук переваг та недоліків проживання у великому будинку. Працюючи в групах, розповідали про те, що можна робити у будинку, зокрема у власній кімнаті. Учасники дійства вдало обіграли прислів’я «Мій дім – моя фортеця», розкриваючи його моральний зміст. Калина Василівна уміло застосувала рефлексію з використанням елементів формувального оцінювання, а зміст домашнього завдання ніби виплив із ходу уроку і мав творчий характер.
Учні були максимально активними та з бажанням виконували усі пропоновані завдання. Мети уроку досягнуто.