НОВИНИ
Мовний онлайн-табір «Sprachcamp»
22-06-2022, 15:35
З 8 по 21 червня 2022 року на базі Кіцманської гімназії Кіцманської міської ради працював мовний онлайн-табір «Sprachcamp» для учнів 5-7 класів.
Організацію та роботу мовного табору здійснювали вчителів англійської та німецької мов Клименко А.Ю., Павлюк І.П., Рихло К.В.
Метою роботи мовного табору було створення відповідного мовного середовища та умов для заохочення учнів до вивчення іноземних мов. Специфіка програми літнього мовного табору полягала в тому, щоб задовольнити потреби гімназистів весело та корисно провести вільний час влітку. Було застосовано широкий комплекс способів діяльності. Особливий акцент зроблено на активній участі кожного учня у невимушеному спілкуванні, що є ознакою відповідності сучасним вимогам до організації мовного табору.
Для гімназистів було проведено урочисте відкриття та закриття табору, забезпечено належну організацію змістовного дозвілля дітей. Гімназисти перебували в мовному онлайн-таборі щодня, де проводились заходи на розвиток та розкриття творчих здібностей гімназистів, спонукання до саморозвитку та самовдосконалення. Заняття проводились у формі ігор, круглих столів, інсценування поставлених ситуацій, підготовки та захисту проектів. Протягом 10 робочих днів мовного онлайн-табору було проведено:
- рольові ігри «Microphone. Let me introduce myself», Summer Quiz Show, гра «Talking flashcards feelings»;
- рухливі пісні англійською мовою;
- робота з електронною дошкою Jamboard, написання асоціацій про літо, ділились розповідями за що вони люблять літо англійською мовою;
- учні грали в командну гру Alias, де пояснювали максимальну кількість слів англійською мовою та відгадували їх;
- перегляд відео із загадками та відгадували їх.
- робота в командах. Виконували командне завдання за допомогою breakout rooms. Діти були поділені на дві команди та кожна команда вигадала свою історію жахів;
- ігри Dance and Freeze та участь в караоке;
- майстер клас по виготовленню орігамі з англійськими вказівками. Гімназисти виготовляли «Морозиво з паперу»;
- асоціативний кущ «Hallo, Sommerferien!», з використанням інтерактивної дошки Padlet;
- Знайомство з сучасною та різноманітною Німеччиною за допомогою додатку «Kennen. Lernen.» Оптимальне поєднання навчання з розвагою. ( Онлайн- подорож);
- кінозал «Different hobbies»;
- робота в творчій майстерні ( making presents and greetings cards for friends);
- карооке «Світ німецьких пісень».( Musik und Tanzen mit Nilsen)
- Цікаве літо з Дитячим Цифровим онлайн університетом - Kinderuni. (Знайомство з освітнім проєктом Гете Інституту, реєстрація та навчання );
- створення Буквеного портрету «Sprachcamp» за допомогою генератора шестикутників;
Підводячи підсумки, можна сказати, що мети, заради якої було відкрито мовний табір, досягнуто. Гімназисти проводили дозвілля весело, розширювали світогляд, практикувалися у спілкуванні англійською та німецькою мовами. Учні змогли реалізувати себе також в творчих завданнях. Учні мали змогу проявти свої творчі здібності, навчалися коректно поводитися в різних ситуаціях та використовувати для цього граматичний та лексичний матеріал англійської та німецької мов, отримали достатню практику усного мовлення.
Участь наших учнів у літньому мовному таборі має позитивні результати. Такий висновок можна зробити на підставі проведеного опитування учасників мовного табору. Діти висловили бажання продовжувати практику мовних таборів щороку.