КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Опорний заклад освіти Кіцманський ліцей №1
Головна > Методична Скарбничка > Прес-Реліз Відкритих Переглядів > Тренінгове заняття Оксани Шевчук з учнями 7-А класу на тему «УСІ МИ РІЗНІ – УСІ МИ РІВНІ»
Методична Скарбничка / Прес-Реліз Відкритих Переглядів

Тренінгове заняття Оксани Шевчук з учнями 7-А класу на тему «УСІ МИ РІЗНІ – УСІ МИ РІВНІ»

09-11-2022, 18:12

7 листопада 2022 року практичним психологом Оксаною Шевчук було проведено відкрите заняття з факультативного курсу «Особиста гідність. Безпека життя. Громадська позиція» з учнями 7-А класу.

Мета заняття – сприяти розумінню підлітками того, що відмінність та подібність між людьми є основою для взаєморозуміння і ґрунтується на принципах ненасильства. Щоб досягти мети педагог і учні працювали над наступними завданнями:

Ø визначали характеристики, за якими люди різняться та є подібними між
собою;

Ø прагнули усвідомити значення відмінностей та подібностей між
людьми у процесі розвитку міжособистісних стосунків;

Ø з’ясовували, у чому полягає рівність людей та її цінність на шляху до взаєморозуміння.

Під час заняття учні вільно спілкувалися між собою, висловлювали власні думки  та відстоювали позицію.

Працюючи над вправою «Малюнок капелюха», учні малювали уявний капелюх і презентували його, вивішуючи на дошку. Підсумовуючи вправу, відповідали на питання: «Яким був настрій, коли малювали? Що можна побачити, дивлячись на зображення капелюхів своїх однокласників? Що є спільного і чим вони відрізняються?» Усі ці питання вміло спрямовували дітей до розуміння і формулювання єдиного висновку: відмінність та подібність між людьми є основою для взаєморозуміння.

 

        Для усвідомлення значення відмінностей та подібностей між людьми повчальною була вправа «Хто Я ?». Учням роздавалися аркуші у вигляді кружечків, на яких потрібно було записати з одного краю круглого аркуша свої риси, характеру. А пізніше вони, об’єднавшись у пари,  визначали з переліку спільні риси характеру. Ця вправа підводила учнів до розуміння того, що завжди можна знайти спільні риси між людьми, за допомогою яких можна побудувати доброзичливі стосунки.

        Вправа «Повтори рух» допомогла дітям наочно усвідомити, як можуть змінюватися зміст розмови, події і навіть рухи після того, як вони будуть передані іншими людьми і якої шкоди можуть завдати.

Позитивні емоції викликала вправа  «Долоньки», під час якої учні на паперових пальчиках записували слова-звернення, які їм подобаються і які вони хотіли б чути у свою адресу. Діти вивішували на дошці долоньки, коментуючи свої відчуття.

Головна ідея тренінгу «Щоб жити в мирі, потрібно шукати те, що зближує!!!» пронизувала всі форми роботи і міцно осідала в сердечках та залишалася в душі кожного присутнього, переростаючи у міцні переконання.

Оксана Миколаївна  щиро поділилася з учнями «Мішечком  порад!», що містить підбірку мудрих висловів-порад, які стануть у нагоді для взаєморозуміння під час спілкування.

На завершення заняття учні висловлювали свою думку, продовжуючи речення: «Сьогодні я зрозумів(ла)...», «Для себе з нашої зустрічі я взяв (ла) …». Відповіді дітей засвідчили, що мети під час заняття практичним психологом досягнуто і у майбутньому учні зможуть застосувати отриманні навички для взаєморозуміння під час спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ ПРЕС-РЕЛІЗ ВІДКРИТИХ ПЕРЕГЛЯДІВ →