Семінар-практикум «Оцінювання у 5 класі НУШ, очікування, реалії, перспективи»
18-11-2022, 19:24
«Оцінювання у 5 класі НУШ, очікування, реалії, перспективи».
Уся організаційно-методична робота з педагогами закладу була спрямована в напрямку отримання навичок щодо особливостей оцінювання у 5 класі НУШ і передувала педагогічній раді на тему «НУШ: діємо у вимірі нових реалій».
Під час підготовки до семінару-практикуму спланована і проведена колосальна попередня робота з вчителями. Організовано самоосвітню роботу у двох ключових напрямках: опрацювання нормативних документів із створенням Чек-листа та перегляд тематичних вебінарів на “Ютуб” каналі в мережі Інтернет з наступним оформленням вчителями анотацій до переглянутих відео і створення методичної відеотеки на шкільній платформі Google Classroom у розділі «Методична афіша».
Та найбільше практичних навичок вчителі отримали під час семінару-практикуму, який пройшов у формі перевернутого уроку та розпочався з обговорення очікувань і рефлексії методом самоаналізу рівня власних знань на шляху до Сходинок успіху. Завдяки Google Формам педагоги мали можливість реально оцінити свої знання та навички, які пізніше активно впроваджували під час семінару.
Під час виконання завдання №1 “Опрацювання інструментарію оцінювання і коригування Чек листа” вчителі складали послідовний ланцюжок з нормативних документів, в яких розглядалося оцінювання учнів у 5 класі НУШ, групували документи і витяги з них, у яких йшлося про особливості оцінювання.
Мета завдання №2 - узагальнити знання про зміну оцінювання у 5 класі шляхом складання ментальної карти «Види та форми оцінювання у НУШ». Виконання його допомогло наочно окреслити зміни у процесі оцінювання, згідно з концепцією Нової української школи.
Виконуючи завдання №3 “Поповнення методичного тендера «А я роблю це так…», педагоги, що викладають у 5 класі, презентували власні щоденники спостереження для відстеження динаміки навчання та особистих досягнень учнів на уроках відповідно до рекомендацій.
Та найактивніше було під час виконання завдання №4 “Методичних дебатів «Як заповнювати журнал?». Більшість педагогів визнала найінформативнішими методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу у 5 класі НУШ Сумського ОІППО. На їх основі вчителі закладу створили свої та подали на затвердження методичною радою.
Презентуючи завдання №5 “Показове дефіле Свідоцтва досягнень для п’ятикласників”, вчителі 5-11-х класів мали змогу ознайомитися з альтернативою табелю.
Завершився семінар переглядом кошичків «Очікувань» з проблемними питаннями, на які педагоги отримали відповіді, а ті, що залишилися, спонукатимуть до наступних методичних посиденьок.