Педагогічний консиліум «Індивідуальний освітній маршрут, або акценти екстернатної форми навчання»
11-11-2022, 19:34
Педагогічний консиліум «Індивідуальний освітній маршрут, або акценти екстернатної форми навчання»
На календарі вже початок грудня – грудня 2022 року… Навчальний процес у Кіцманському ЗЗСО І-ІІІ ст. «Кіцманський ліцей» набрав обертів, усі, хто поруч, уже повністю адаптувалися до навчання, яке ще у вересні здавалося неможливим через повітряні тривоги, у кінці жовтня – через відсутність тепла, у листопаді – через перебої з світлом.
Скоро завершиться перший семестр 2022/2023 навчального року. Чи чогось навчилися ми за ці три навчальні місяці? Вважаю, що так. Навчилися головного – цінувати мир і свободу. Цінувати у нових реаліях війни можливість навчатися очно: щодня ходити до школи, зустрічатися з однолітками, спілкуватися, бешкетувати, радіти і просто бути разом.
Однак не всі наші учні сіли цьогоріч за парти, як зазвичай, через безпекову ситуацію в країні частина наших дітей виїхала за кордон. Який же формат освіти підійде тим, хто прагне продовжувати навчання в українській школі, але вимушений розпочати навчання у школах тих країн, де вони перебувають. Таким дітям держава пропонує поєднувати навчання у двох закладах одночасно. Саме у таких випадах ми і говоримо про екстернатну форму як альтернативу. У нашому закладі теж є такі школярі.
Саме з метою належної організації екстернатної форми навчання для учнів, які проживають за межами України і виявили бажання продовжувати навчатися у нашому освітньому закладі, 10 листопада було проведено для вчителів закладу педагогічний консиліум на тему «Індивідуальний освітній маршрут, або акценти екстернатної форми навчання».
У ході методичного зібрання педагоги ознайомилися з нормативною базою, що регламентує таку форму здобуття загальної середньої освіти, опрацювали вимоги щодо її організації. Розглянули Положення про екстернатну форму здобуття освіти у Кіцманському ЗЗСО І-ІІІ ст. «Кіцманський ліцей», що виноситиметься на затвердження педрадою. А головне – опрацювали та погодили зразок індивідуального навчального плану для учнів екстернатної форми навчання, склали листи-звернення до батьків та учнів, що виявили бажання продовжити навчання за цією формою, і узгодили структуру індивідуальної навчальної програми з предметів.
Протягом двох тижнів наші вчителі складали для всіх категорій учнів-екстернів Індивідуальні навчальні програми з предметів, куди увійшли навчальні програми, критерії оцінювання, опис структури та зразки завдань для контрольних робіт, а головне – активні покликання на Інтернет-ресурси або створені підбірки у Google Classroom.
Держава і вчителі зацікавлені, щоб діти продовжували навчання у своїх школах, отримували українські документи про освіту, бо всі ми розраховуємо, що після завершення війни діти повернуться разом з сім'ями. І буде Україна.