КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Опорний заклад освіти Кіцманський ліцей №1
Головна > Методична Скарбничка > Блогін Методичних Ідей > Зростаємо разом з дітьми з ООП
Методична Скарбничка / Блогін Методичних Ідей

Зростаємо разом з дітьми з ООП

24-01-2023, 16:00

Зростаємо разом з дітьми з ООП

Одним із ключових завдань розбудови якісної школи є створення інклюзивного освітнього простору. Кожна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Це означає: готовою у будь-який час прийняти кожну дитину, прагнучи створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу. Працює у цьому напрямку і наш педагогічний колектив.

23 січня було проведено засідання команди психолого-педагогічного супроводу, під час якого присутні розглянули наступні питання: аналіз навчальних досягнень учня з ООП за І семестр; результати корекційно-розвиткових занять; обговорення результатів виконання ІПР за І семестр 2022/2023 н.р.

Під час засідання адміністрація, вчителі, асистент учителя та практичний психолог висловлювали свої спостереження за учнем, обговорювали результати тих здобутків, яких змогли досягти разом з вихованцем, та, аналізуючи досягнуті цілі, зазначали динаміку розвитку. Активну участь в обговорені брала і мама учня.

Присутні фахівці інклюзивного центру Климюк Надія Володимирівна та Філіпчук Катерина Юріївна надали кваліфіковані роз’яснення про відмінності між модифікованою та адаптованою програмами та особливості оцінювання модифікованих предметів.

     Визнання прав дитини з ОПП, її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі навчання та соціалізації є дуже важливим для неї. А наявність у школі дітей з особливими освітніми потребами підвищує кваліфікацію педагогів, дирекції та змінює учнів. Учителі вчаться бути уважними до цієї дитини. Якщо кожен з нас навчиться бути уважними до неї, то й почнемо більш турботливо ставитись до інших дітей. Натомість учні, які бачать, що дитина, яка має певні труднощі в навчанні, вчиться краще та старанніше, самі починають показувати вищі результати в навчанні. 

 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ БЛОГІН МЕТОДИЧНИХ ІДЕЙ →