КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Опорний заклад освіти Кіцманський ліцей №1
Методична Скарбничка / Прес-Реліз Відкритих Переглядів

Урок німецької мови

05-03-2023, 17:16

Урок німецької мови

Сучасні батьки хочуть, щоб їх діти були мовно освічені і мали перспективи працювати за кордоном чи принаймні в іноземних компаніях в Україні або ж вільно подорожувати. Щодо вибору мов: англійську молодь здебільшого знає, тоді як німецька – це та мова, якою спілкуються в серці ЄС. А ще, згідно з освітньою реформою, однією з ключових компетентностей є володіння іноземною мовою. Саме тому це так важливо – підтримувати рівень викладання іноземних мов у навчальних закладах на належному рівні. Прагнемо цього і ми.

Рихло Калина Василівна, сучасна вчителька іноземної мови, впевнено та професійно впроваджує комунікативний метод, де головним є моделювання реального життєвого спілкування. Цей метод учителька презентувала під час відкритого уроку у 9 класі з теми «Соціальні мережі».

Зробити свій урок максимально продуктивним та результативним допомогли вчительці правильно підібрана сучасна молодіжна тема та сформульована мета, досягненню якої сприяли такі методичні прийоми: демонстрування тексту для аудіювання та обговорення ілюстрацій з використанням діаграм, які реально використовують носії мови, побудова граматичних конструкцій за логіко-структурною схемою, мовна гра, інтерактивна вправа «ПРЕС» для узагальнення вивченого і спонукання до висловлювання власних думок. Читання, аудіювання, усне мовлення і письмо були тісно пов’язані між собою, логічно і змістовно доповнювали один одного, забезпечуючи цілеспрямованість уроку. Індивідуальні форми роботи поєднувалися з парними та колективними. Цікавою була групова робота, коли хлопці і дівчата обмінювалися СМС. Саме цей процес із усіма його складнощами допомагав учням експериментувати з мовою, щоб побачити, чи зможуть вони успішно взаємодіяти із співрозмовниками. Використані засоби навчання: підручник, виготовлені учителем навчальні картки, компʹютер, мобільні телефони – відповідали інтелектуальному розвитку девʹятикласників, рівню їх мовної підготовки, вимогам чинної програми та реаліям сучасного життя. 

Завдання були посильними та доступними. Учні мали можливість скористатися зразком виконання дій, необхідними опорними схемами та ключами для самокорекції.

На мотивацію навчання також вплинув сприятливий психологічний клімат на уроці. Учителька широко використовувала заохочувальні репліки оцінного характеру. Таке позитивне підкріплення на уроці сприяло росту інтересу до предмета, викликало впевненість у собі. Калина Василівна, опираючись на педагогіку партнерства, неодноразово наголошувала,  що навчання – складний та повільний процес, який не проходить без помилок. Помилка – це природне явище у процесі навчання мови. Ба більше, помилка – це корисне явище, адже саме вона допомагає учням експериментувати та розуміти, наскільки успішною є комунікація. Саме тому не варто боятися помилятися.

Добре те, що урок проводився іноземною мовою, що сприяло створенню іншомовної атмосфери. Мовлення учительки виразне, переконливе і грамотне. Воно було одним із засобів навчання, тобто зразком та опорою для учнів.

Мети уроку досягнуто.

 

Березень, четвер, діти…

Калина, вчителі, привіти.

Хвилина мовчання, урок,

Настрій, опитування, крок.

Мережі, вайбер, істаграм,

Ютуб, гул, телеграм…

Невідоме, письмо, словник,

Картка, пригадування, порадник.

Аудіювання, обмін, перевірка,

Сполучник, інфінітив, говірка.

Дівчина Анна, речення, будова.

Хлопчик Борис,складання, основа.

Відповіді, правильність, структура,

Картки, пояснення, режисура.

Групи, коментування,  СМС,

Коректування, фантастичність, процес.

Повідомлення, сучасність, час,

Привітання, доречність, Парнас…

Підсумок, висловлювання, прохання,

Сміливість,віра, навчання.

Завдання, кінець, прощання,

Подяка, щастя, бажання!

                                                                Оксана ОСТАПЮК 

 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ ПРЕС-РЕЛІЗ ВІДКРИТИХ ПЕРЕГЛЯДІВ →