КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Опорний заклад освіти Кіцманський ліцей №1
Головна > Публічна Інформація > Правила Прийому До Закладу Освіти > Зарахування дітей з особливими освітніми потребами
Публічна Інформація / Правила Прийому До Закладу Освіти

Зарахування дітей з особливими освітніми потребами

01-09-2022, 08:30

ДІЇ БАТЬКІВ ДИТИНИ З  ООП

•Обстеження дитини в Інклюзивно -ресурсному центрі,

  Отримання висновку

•Вибір освітнього закладу для навчання дитини

•Звернення до керівника обраного закладу, написання заяви про організацію інклюзивного навчання для дитини

•Участь у складанні ІПР

•Забезпечення отримання дитиною необхідних додаткових корекційно-розвиткових послуг

 

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».

Тобто це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії.

 

КОГО МИ ВВАЖАЄМО ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

     Наразі законодавчо схвалено вживання терміну «діти з особливими освітніми потребами». Його використовують щодо дітей до 18 років, які потребують додаткової навчальної, медичної і соціальної підтримки з метою покращення здоров’я, розвитку, навчання, загальної якості життя та соціалізації, тобто включення в громади своїх однолітків та інших дітей.

До цієї категорії належать і діти з постійною або тимчасовою інвалідністю.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У КЛАСІ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ

Керівник закладу загальної середньої освіти на підставі заяви батьків або законних представників дитини з особливими освітніми потребами, висновку ІРЦ, організовує клас з інклюзивним навчанням, створює необхідну матеріально-технічну та навчально-методичну базу, здійснює добір відповідних педагогічних працівників тощо.

Освітній процес у класах з інклюзивним навчанням здійснюється відповідно до робочого навчального плану  закладу освіти, складеного на основі типових навчальних планів закладів загальної середньої освіти.

Відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня може розроблятися індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма.

Розклад уроків для дітей з особливими освітніми потребами складається з урахуванням індивідуальних особливостей їх навчально-пізнавальної діяльності, динаміки розумової працездатності протягом дня і тижня та з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

 

 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ →