Директорський тиждень
06-05-2023, 17:06
Події, що відбуваються в Україні, впливають на емоційний стан кожного українця.
Саме під час війни з'являється новий виклик для керівника - як підтримати працездатність колективу, емоційне та психологічне здоров'я учасників освітнього процесу, забезпечення балансу, запобігання появу творчих криз та емоційного вигорання……
Сьогодні, як ніколи, ефективність роботи в школі полягає в мотивації, підтримці психологічного стану здобувачів освіти, заохочення до творчої діяльності, впровадження нових форм і методів роботи.
З 01.05 по 05.05 у закладі пройшов Директорський тиждень, під гаслом: «Ламаємо стереотипи: школа вільних!"
Розпочався тиждень 1 травня, в Міжнародний день директора школи, який святкують багато європейських країн. З нагоди свята, проведено декілька цікавих форм роботи.
Учнівським самоврядуванням, були придумані цікаві завдання, за участю директора. Школярі почергово виймали фанти та відповідно активно приймали участь в конкретному завданні.
Учні 10-11 класів, взяли участь в Агро-терапії, за допомогою, якої здійснили озеленення школи, висадили дерева. Це сприяло активізації бажання берегти природу, пізнавальну активність. Загалом,вдалось висадити 20 кімнатних рослин та спільно з учнями 8-А класу, алею дерев. Для учнів 5 класу проведений нестандартний урок на природі.
До флешмобу «100 стрибків на скакалці» «100 кругів обручем», доєднались учні 8-Б класу, з метою збереження здоров'я та пропаганди здорового способу життя.
Важливим аспектом підтримки учнів в складний період є сприятлива емоційна атмосфера. Її вдалось створити для шестикласників, під час вправи "Креативне вітання". Учні з 7-А класу танцювали з директором та були на "одному стилі", що сприяло згуртованості та реалізації принципу "дитиноцентризму".
Учні, батьки, вчителі – це не три колективи. А один педагогічний колектив. «Директорські посиденьки з учнями», були організовані, щоб звернути увагу, що здобувачі освіти є суб’єктом освітнього процесу, тобто безпосередньо можуть висловлювати думку з приводу ефективності й мотивації освітнього процесу іншими учасниками та керівництвом для його корекції.
Протягом тижня вдалось урізноманітнити роботу і з учителями, спільно пограли в ділову гру "Доміно", розглянули "Копінг-картки", здійснили діагностику здорової атмосфери в колективі.
Тиждень пройшов швидко, цікаво та з користю для всіх учасників шкільного процесу.