Головна
>
Методична Скарбничка
>
Прес-Реліз Відкритих Переглядів
>
Урок німецької мови на тему «Сім’я»
Методична Скарбничка / Прес-Реліз Відкритих Переглядів
Урок німецької мови на тему «Сім’я»
01-12-2023, 21:52
Урок німецької мови на тему «Сім’я»
29 листопада 2023 року вчителькою німецької мови Рихло К. В. був проведений у 5-Б класі відкритий урок з німецької мови. Тип уроку – розвиток умінь монологічного мовлення учнів з метою узагальнення та систематизації знань з теми «Сім’я».
Учителька підготувала необхідний демонстраційний і роздатковий матеріал, який відповідав педагогічним і гігієнічним вимогам, картки для формувального оцінювання і самооцінювання, вдало використала такі технології навчання:
- ІКТ (зроблено презентацію до уроку відповідно до його структури, організовано прослуховування пісні про сім’ю під час мовленнєвої зарядки, що сприяло налаштуванню мовленнєвого апарату учнів на іншомовне спілкування);
- інтерактивне навчання, а саме метод кластеризації під час повторення лексичних одиниць, дидактичну гру «Wordwall» при роботі над граматичним матеріалом, рольову гру «Mülldetektive», щоб дати можливість учням використати у мовленні вивчений матеріал. Застосовані різні форми роботи: фронтальні, індивідуальні, в парах, групові. Це сприяло посильній участі кожного учня у різних видах діяльності;
- технологію розвитку критичного мислення через метод прогнозування під час визначення теми уроку, визначення кількості членів сім’ї та їхніх захоплень, заповнення таблиці потрібною інформацією;
Ці сучасні технології навчання, використані методи і прийоми навчання допомогли учительці логічно поєднати на уроці аудіювання, читання, усне мовлення і письмо, створити умови для розвитку розумово-мислительської діяльності учнів, дали можливість учням відтворити вивчений ними навчальний матеріал, викликати жвавий інтерес до уроку німецької мови.
Урок відзначався цілеспрямованістю, логічною послідовністю різних видів роботи, високою активністю учнів. Методично правильно проводилось формувальне оцінювання результатів навчання за допомогою карток самооцінювання, що формувало довірливі стосунки між учителькою й учнями, сприяло вихованню об’єктивного ставлення до своїх результатів.