Головна
>
Методична Скарбничка
>
Блогін Методичних Ідей
>
Засідання педагогічної ради під темою "Атестація педагогічних працівників в світлі законодавчих змін "
Методична Скарбничка / Блогін Методичних Ідей
Засідання педагогічної ради під темою "Атестація педагогічних працівників в світлі законодавчих змін "
01-02-2024, 19:07
Школа та освітній процес- це система, в якій кожен компонент взаємодіє з іншим, забезпечує якість освітньої діяльності закладу. Педагогічна діяльність є важливим компонентом цієї системи.
"Атестація педагогічних працівників в світлі законодавчих змін ", під такою темою пройшло засідання педагогічної ради педагогічних працівників ОЗО Кіцманський ліцей №1.
Директор Руслана КОСТЮК, голова педради, розкрила питання атестації за новим Положенням, на зміни, які мають звернути педагоги в міжатестаційний період; ознайомила з Критеріями оцінювання педагогічної діяльності педпрацівника, який атестується.
Аліна ОЛЕКСЮК, заступниця директора з НВР, представила
Індивідуальну освітню траєкторію розвитку вчителя, презентувала методологію реалізації професійного розвитку педагога.
Ганна КАРБАШЕВСЬКА розкрила питання, з досвіду роботи
експерта та учасника сертифікації, про оцінювання професійних компетентностей під час сертифікації вчителя початкових класів,
Надія КАСПЕРСЬКА, представила та поділилась методами
роботи з учнями на тему: «Формування здорового способу життя дітей- одне з головних завдань школи». Звернула увагу, що основою професійної самоосвіти вчителя є робота над темою, яку обирає педагог, яка передбачає готовність до застосування нових освітніх ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку.
Марина ГУДИМА, продемонструвала вибір онлайн-ресурсів для роботи вчителя з документацією, з досвіду роботи поділилась як вести та систематизувати на цікавих платформах шкільну документацію вчителя ЗЗСО.
Останнє питання порядку денного було про обговорення
подолання освітніх втрат. Аліна ОЛЕКСЮК, зауважила, що поряд з найважливішим завданням забезпечення максимально можливої безпеки дітей під час навчального процесу та їх соціоемоційної підтримки є мінімізація освітніх втрат, оскільки у майбутньому це може мати наслідки для людського розвитку. Тому саме сьогодні уже варто над цим працювати, розроблено та схвалено Стратегію подолання освітніх втрат .
Директор Руслана КОСТЮК, голова педради, розкрила питання атестації за новим Положенням, на зміни, які мають звернути педагоги в міжатестаційний період; ознайомила з Критеріями оцінювання педагогічної діяльності педпрацівника, який атестується.
Аліна ОЛЕКСЮК, заступниця директора з НВР, представила
Індивідуальну освітню траєкторію розвитку вчителя, презентувала методологію реалізації професійного розвитку педагога.
Ганна КАРБАШЕВСЬКА розкрила питання, з досвіду роботи
експерта та учасника сертифікації, про оцінювання професійних компетентностей під час сертифікації вчителя початкових класів,
Надія КАСПЕРСЬКА, представила та поділилась методами
роботи з учнями на тему: «Формування здорового способу життя дітей- одне з головних завдань школи». Звернула увагу, що основою професійної самоосвіти вчителя є робота над темою, яку обирає педагог, яка передбачає готовність до застосування нових освітніх ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку.
Марина ГУДИМА, продемонструвала вибір онлайн-ресурсів для роботи вчителя з документацією, з досвіду роботи поділилась як вести та систематизувати на цікавих платформах шкільну документацію вчителя ЗЗСО.
Останнє питання порядку денного було про обговорення
подолання освітніх втрат. Аліна ОЛЕКСЮК, зауважила, що поряд з найважливішим завданням забезпечення максимально можливої безпеки дітей під час навчального процесу та їх соціоемоційної підтримки є мінімізація освітніх втрат, оскільки у майбутньому це може мати наслідки для людського розвитку. Тому саме сьогодні уже варто над цим працювати, розроблено та схвалено Стратегію подолання освітніх втрат .
Дякуємо усім педагогам за активну участь, грунтовні та змістовні виступи. Тримаймо освітній фронт. Слава Україні🇺🇦