КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Опорний заклад освіти Кіцманський ліцей №1
Головна > Методична Скарбничка > Прес-Реліз Відкритих Переглядів > Лимончик- наш друг (інтегрований урок української мови математики читання ЯДС)
Методична Скарбничка / Прес-Реліз Відкритих Переглядів

Лимончик- наш друг (інтегрований урок української мови математики читання ЯДС)

07-02-2024, 19:55

 Чудодійну, лікувальну ,ароматичну силу лимону люди знають давно , Тому з приходом зими хотілося дітям більше розказати про лимон ,як джерело вітамінів та мінералів,адже саме цей фрукт люди найчастіше звикли використовувати при різних простудних захворювань ,а ще ефективність використання лимона відома і у інших різних сферах життя людини ,тому наш урок був присвячений саме цьому золотому фруктові.

Уроки початкових класах люблю розпочинати із емоційного позитивного налаштування ,хвилинкою цікавинки було дітям завдання відгадати заплющеними очима і вдихнути приємний аромат фрукта  і відгадати про що ми будем говорити на уроці. Всі одержані знання діти записували не у звичайний зошит , а підготовлений чек -лист , На уроці дотримувалася триєдина мета навчальна ,розвиваюча і виховна .На уроці здійснювала розвиток загальнокультурних ,навчально пізнавальних, інформаційних ,комунікативних читацьких і дослідницьких компетентностей ,виклад нового матеріалу був варіативний за своєю структурою ,давалася готова інформація і матеріал вивчався шляхом постановки проблемного завдання та розкриття шляхів пошуку розв’язання проблеми .Саме завдання для розвитку творчих здібностей дали мені можливість організувати пошукову, самостійну, групову роботу учнів та роботу у парах.
Відеопрезентація допомогла нам краще побачити уявити всі аспекти лимону. На уроці розв’язували числові вирази, що записані у формі слів ,добирали спільнокореневі слова ,добирали синоніми ,працювали на деформованим віршем ,розв’язували задачі складали асоціативний кущ .Проводили дослідницьку роботу ,а сами саджали кісточки лимона у горщик, Працювали над Сенканом проводили експеримент (чи не тоне він у воді )визначали застосування лимону у медицині, у кулінарії, у побуті і косметології.   Як підсумок уроку було малювання лимону відбитком самого лимона фарбою ,а сюрпризним моментом звичайно був чай з лимоном.
 
Основним завданням на уроці було сформувати в учнів уявлення про цінність значення і користь цього фрукту розвивати вміння аналізувати порівнювати встановлювати причинно-наслідкові зв’язки робити висновки розвивати просторову уяву а вміння працювати із чек листом біля дошки з картою.
 

 
 
 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ ПРЕС-РЕЛІЗ ВІДКРИТИХ ПЕРЕГЛЯДІВ →