Декада математики та інформатики
16-02-2024, 15:17
З 5 по 16 лютого 2024 року в ОЗО Кіцманський ліцей №1 пройшла Декада математики та інформатики.
Завдання декади – підвищення інтересу учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також виховання самодисципліни та самоорганізації. Упродовж двох тижнів використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу школярів, сприяли розкриттю їхнього внутрішнього потенціалу.
Одним із найбільш важливих факторів успіху при вивченні математики та інформатики є інтерес до предмета, формуванню якого сприяє проведення тематичних предметних тижнів, що забезпечують не лише залучення учнів до поглибленого вивчення математики та інформатики в межах шкільного курсу, але й розвивають особистісні якості школярів, активізують розумову діяльність, творчі здібності учнів.
Головне, учні усвідомили, що математика та інформатика – це не тільки важливі предмети, а ще і цікаві.
Заходи були спрямовані нарозвиток творчої фантазії і логічного мислення,вміння орієнтуватися в інформаційному просторі,підвищення інтересу до вивчення математики та інформатики,розвиток пізнавальної діяльності,формування обов’язковості, відповідальності, креативності.
-
лінійка, під час якої ознайомили присутніх з планом проведення Декади математики та інформатики (провели вчителі математики і інформатики, учні 5-А та 7 класів.);
-
цікаві 5-хвилинки на уроках інформатики в 5-10 класах (вчителі інформатики Скрепничук О.В., Ністор К.В.);
-
Інформаційна лінійка до Дня безпечного Інтернету (провели вчителі інформатики Скрепничук О.В., Ністор К.В., учні 9-А класу);
-
квест з інформатики «Планета QR», взявши участь в якому учні мали можливість, відсканувавши коди розв’язати цікаві завдання. (Скрепничук О.В., Ністор К.В., 5-А , 5-Б, 7, 9-Б класи);
-
виставка проєктів на тему «Комп’ютер майбутнього», які виконали учні 5-А класу (вчителі інформатики Скрепничук О.В., Ністор К.В.);
-
спільна робота в Google-презентації на тему «Відомі інформатики» (вчителька інформатики Ністор К.В., 10 клас);
-
розшифрування інформатичних та математичних висловів з хмаринок слів та їх виставка (підготувала вчителька інформатики Ністор К.В., 5-11 класи);
-
інтелектуальна математична гра “Хто зверху?”. Змагання відбулося між збірними командами дівчат та хлопців 9-х класів, в якому перемогла дружба (провела вчителька математики Клевчук Н.О.);
-
анкетування «Математика – це…» і «Інформатика – це…», за результатами якого було виявлено, що для наших учнів та вчителів ІНФОРМАТИКА – цікавий урок, Інтернет, програмування, графіка, ігри, наука..., а МАТЕМАТИКА –логіка, формули, дроби, арифметика, цифри… (провела вчителька інформатики Скрепничук О.В., 5-11 класи);
-
розробка валентинки мовою програмування Python (вчителі інформатики Скрепничук О.В, Ністор К.В, 8-А, 9-А класи);
-
інтерактивна гра «Де логіка?» між учнями 10-11 класів, у якій перемогу здобула команда 11 класу (провела вчителька математики Клевчук Н.О.).Уміти розмірковувати та мислити несуперечливо і послідовно, показати, що логіка необхідна майже в усіх сферах життя допомогла інтерактивна гра «Де логіка?», адже чим краще розвинута логіка, тим успішнішою людина може стати;
-
розв’язування кросвордів з інформатики, які вирішували учні 5-8 класів та виконали це завдання на відмінно (підготувала вчителька інформатики Скрепничук О.В.);
-
веселі перерви, під час яких учні мали змогу весело проводити час, розгадуючи загадки за QR-кодами (підготувала вчителька інформатики Ністор К.В., 5-11 класи);
-
квест "Математичні перегони". Якщо вам подобається математика, ви спостережливі та любите дізнаватися більше про довкілля, хочете вільно і невимушено орієнтуватися у математичних термінах, швидко вирішувати поставлені завдання, вмієте працювати в команді, то цей саме для вас (вчителька математики Клевчук Н.О. 6-7 класи);
-
твір на тему «Один день без математики» (вчителька математики Клевчук Н.О., 8-Б клас). Математика оточує нас всюди. Завдяки їй ми вирішуємо безліч питань в повсякденному житті. Мало хто замислювався, що математика оточує нас з перших днів життя;
-
конкурс на кращий логотип та слоган, які відображали б суть математики (вчитель математики Кавюк С.М. 5-А та 5-Б класи);
-
полювання на геометричні фігури (2D). Під час цього математичного квесту учні усвідомили, наскільки тісно геометрія вплетена в наше повсякденне життя, навіть якщо ми цього часто і не помічаємо (Кавюк С.М., 6-7 класи);
-
підбиття підсумків та нагородження переможців й активних учасників у роботі Декади математики та інформатики грамотами та сертифікатами.