Головна
>
Методична Скарбничка
>
Прес-Реліз Відкритих Переглядів
>
Ранкова зустріч. НУШ: теорія vs практика
Методична Скарбничка / Прес-Реліз Відкритих Переглядів
Ранкова зустріч. НУШ: теорія vs практика
26-03-2024, 16:29
Ранкова зустріч. НУШ: теорія vs практика
Сонячний березневий день… Весняні канікули… І знову чуєш риторичне питання: «А ти куди поспішаєш? У школі ж канікули?». Укотрве машинально відповідаєш: «Канікули в учнів, а не в учителів». А в голові прокручуєш: скільки, виявляється, можна провести і зробити з учителями, поки немає уроків…
26 березня у ОЗО Кіцманський ліцей №1 Рихло Галиною Степанівною, учителькою історії, локальною тренеркою з навчання вчителів ЗЗСО громадянської та історичної освітньої галузі, проведено цікавий методичний захід «Ранкова зустріч. НУШ: теорія vsпрактика».
Тренерка НУШ особливий акцент зробила наключових компетентностях, якими мають оволодіти школярі після закінчення кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи), та на наскрізних уміннях.
Галина Степанівна доступно пояснила, з яких основних компонентів складаються вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів, як читати і розуміти індекси, котрими їх позначають.
Педагоги вчилися читати вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів з кожної освітньої галузі за переліченими групами. Дізналися, звідки беруться загальні результати галузі, за якими ми оцінюємо учнів 5-6 класів перед семестровим оцінюванням. Знайомилися з можливостями платформи «НУШ: Конструктор навчальних програм», на котрій зібрана і систематизована вся нормативна база Нової української школи.
Рихло Г.С. поділилася власним досвідом використання технік формувального оцінювання й особливостями ведення Щоденника спостереження. Презентувала улюблену платформу ClassDojo, за допомогою якої мотивує школярів. Познайомила із можливостями використання Живих робочих аркушів – liveworksheets.
Сучасний учитель має академічну свободу, що надає йому право самостійно обирати програмне забезпечення, методи та форми організації освітнього процесу, конструювати урок так, щоб учні могли самотужки відкривати нові для себе знання, опановувати навички, розвивати компетентності.
Для забезпечення цілісності освітнього процесу в НУШ необхідно враховувати результати оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць і пам’ятати, що методичні прийоми, які використовуються на уроках, треба добирати з урахуванням вимог до результатів навчально-пізнавальної діяльності, що відображені в Державному стандарті.