Головна
>
Психологічна Служба
>
Практичний Психолог І
>
2021/2022
>
План роботи практичного психолога
Психологічна Служба / Практичний Психолог І / 2021/2022
План роботи практичного психолога
07-09-2021, 11:41
РІЧНИЙ ПЛАН
роботи практичного психолога
Шевчук Оксани Миколаївни
Кіцманської гімназії
на 2021/2022 навчальний рік
Вступ
Психологічна служба Кіцманської гімназії складається з практичного психолога Шевчук Оксани Миколаївни, спеціаліста вищої категорії, звання –«методист», педагогічний стаж – 31 років, на посаді психолога 20 років.
Методична робота на 20212022 навчальний рік запланована з урахуванням умов організації освітнього процесу, а саме у період карантину. Формування нового досвіду дистанційної реалізації основних завдань психологічної служби в умовах екстремальної ситуації в країні.
В умовах карантину працювати дистанційно, а саме:
· організовувати і проводити онлайн просвітницько-профілактичні заходи з розвитку психологічної компетентності учасників освітнього процесу, групові або індивідуальні консультації для батьків, педагогів (тематичні, або за запитом);
· проводити онлайн-опитування серед учнів за допомогою створених у Google-формах анкет, проводити профілактичні та розвиткові онлайн індивідуальні, або групові заняття (Zoome, DiTeach та інші);
· систематично викладати просвітницьку інформацію для батьків на сайті закладу, зокрема «Психологічні поради батькам: як зберегти психічне здоров’я дітей в період карантину» (Романовська Д.Д.);
· здійснювати систематичну комунікацію з батьками та педагогічним колективом телефоном, в соцмережах, бажано створити вайбер-групу;
· рекомендувати доступні для самостійного застосування батьками методики щодо зниження рівня тривожності дітей (релаксаційні, дихальні, малюнкові), вправи з психогімнастики, кінезіології, рухливі, розвивальні ігри тощо;
· інформувати про літературу та художні фільми (мультфільми) для спільного перегляду батьків і підлітків (дітей), підготувати запитання для наступного обговорення прочитаного й побаченого;
· рекомендувати батькам, педагогам книги щодо підвищення рівня їх педагогічної компетенції, які можна читати на Інтернет ресурсах безкоштовно.
Річний план роботи практичного психолога складено на основі :
1. Конституції України.
2. Закону України «Про загальну середню освіту» від 18.03.2020 № 463-ІХ.
3. Закону України «Про освіту» (зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII)
4. Декларації прав людини.
5. Конвенції про права дитини.
6. Етичного кодексу психолога.
7. Наказу МОН України від 14.08.2000 № 385 «Про затвердження типового Положення про ЦПП і СР».
8. Наказу МОН України від 20.04.2001 № 330 «Про затвердження Положення про експертизу психологічного та соціологічного інструментарію».
9. Наказу МОН України від 22.05.2018 № 509 «Про затвердження Положення про психологічну службу».
10. Наказу МОН України від 03.03.2016 № 214 «Щодо реалізації Національної стратегії у сфері прав людини в період до 2020 року».
11. Наказу МОН України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».
12. Наказу МОН України від 01.02.2010 № 59 «Про вживання заходів щодо запобігання насильству над дітьми».
13. Наказу МОН України від 07.12.2017 № 2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
14. Наказу МОН України від 02.10.2018 № 1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування та випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами».
15. Наказу МОН України від 23.03.2018 № 283 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи».
16. Наказу МОН України від 20.08.2018 № 923 «Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу».
17. Наказу МОН України від 21.09.2020 № 398 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства».
18. Постанова МОЗ № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням короно вірусної хвороби (COVID-19)».
19. Листа МОН України від 27.11.2000 №109 «Про тривалість робочого тижня практичного психолога (СП)».
20. Лист МОН України від 20.04.2001 №330 «Про затвердження положення про експертизу психологічного та соціального інструментарію».
21. Листа МОН України від 09.09.2009 №1/9-616 «Про розрахунок кількості ставок практичних психологів та СП».
22. Листа МОН України від 05.08.2010 № 1/9-530 «Про сприяння у розвитку ПС системи освіти».
23. Листа МОН України від 13.01.2011 №1/9-19 «Про збереження посад працівників психологічної служби».
24. Листа МОН України від 04.07.2012 №1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у ЗНЗ».
25. Листа МОН України від 11.03.2014 № 1/9-135 «Про надання психологічної допомоги учасникам НВП».
26. Листа МОН України від 28.03.2014 № 1/9-179 «Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів».
27. Листа МОН України від 28.10.2014 №1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей».
28. Лист МОН України від 29.09.2014 № 1/9-498 «Про порядок розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрозу його вчинення».
29. Лист МОН України від 28.03.2014 № 1/9 – 179 «Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів».
30. Лист МОН України від 24.02.2014 № 26 «Про посилення психологічної допомоги населенню» НМЦ практичної психології і соціальної роботи.
31. Методичних рекомендацій від 29.04.2014 протоколи №3 «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктній та пост-конфліктний період»(УНМПЦ ППНАПН України).
32. Лист МОН України від 07.08.2015 №2/3-14-1572-15 «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних само ушкоджень».
33. Листа МОН України від 02.03.2017 №1/9-119 «Щодо проведення в навчальних закладах компанії з питань пропаганди психічного здоров'я».
34. Лист МОН України від 7.12.2017 № 2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
35. Лист МОН України від 02.03.2017 № 1/I9-119 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини».
36. Лист МОН України від 30.08.2018 № 1/9-515 «Щодо впровадження Положення про психологічну службу в системі освіти».
37. Лист МОН України від 30.08.2018 № 1/9-516 «Щодо вирішення конфліктів серед дітей в закладах освіти шляхом впровадження медіації».
38. Лист МОН України від 05.09.2018 № 1/9 -529 «Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».
39. Лист МОН України від 18.05.2018 №1/11-5480 «Про методичні рекомендації щодо запобігання та протидію насильству».
40. Лист МОН України від 30.10.2018 № 1/9 - 656 «Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидію домашньому насильству відносно до дітей».
41. Лист МОН України від 29.12.2018 №1/9 – 780 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання домашньому насильству та булінгу».
42. Лист МОН України від 29.12.2018 № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу»
43. Лист МОН України від 16.01.2018 № 1/9-31 «Щодо запобігання поширенню наркоманії, тютюнокуріння та вживання алкогольних напоїв серед дітей, учнівської та студентської молоді».
44. Листа МОН України від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».
45. Лист МОН України від 27.06.2019 № 1/9-414 «Про деякі питання щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок».
46. Лист МОН України від 29.01.2019 № 1/II-849 «Щодо профілактики кримінальних правопорушень серед неповнолітніх».
47. Лист МОН України від 29.01.2019 № 1/11 – 881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) від 18 грудня 2018 № 2657- VIII».
48. Лист МОН України від 30.01.2019 № 1/II-969 «Щодо проведення Дня Безпечного Інтернету».
49. Лист МОН України від 27.07.2020 № 1/9- 328 «Щодо методичних рекомендацій з організації психолог-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини».
50. Лист МОН України від 20.07.2020 № 1/9 – 385 «Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 навчальному році щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок».
51. Лист МОН України від 14.08.2020 р. № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)».
52. Лист МОН України від 20.08.2020 р. № 6/1015-20 «Про перелік рекомендованої літератури для використання у закладі освіти».
53. Лист ІМЗО від 27.07.2020 № 20 1/10-1495 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 навчальний рік».
54. Рекомендацій МОНУ від 27.07.2020 №22.1⁄10-1495 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020⁄2021н.р.».
55. Професійний стандарт «Практичний психолог закладу освіти» (наказ Мінекономіки від 24.11.2020 № 2425).
І. Аналітична частина
У 20202021 навчальному році робота практичного психолога підпорядковувалась вирішенню проблемного питання: «Забезпечення супроводу удосконалення форм і методів забезпечення якісної освіти та підвищення її рівня відповідно до вимог інноваційного розвитку суспільства ».
Практичним психологом навчального закладу була проведена наступна робота:
Ø участь в районних семінарах для практичних психологів,
Ø Вироблення системи взаємодії педагогів, практичного психолога, батьків.
Ø Пізнавальна сфера психіки дітей: відчуття, сприймання, уявлення, мислення, пам’ять, увага.
Ø Рухливі, дидактичні, розвивальні ігри як засіб активізації пізнавальних процесів учнів.
Ø Психологічна підготовка учнів 11 класу до складання ЗНО.
Ø Допомога дитині в адаптації під час переходу з однієї вікової групи до іншої.
Ø Робота з дітьми «групи ризику»
Ø Допомога підліткам у кризових ситуаціях.
Ø Превентивне виховання, метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я.
Ø Надання своєчасної психологічної допомоги учням, учителям, батькам.
Ø Діагностика мотивації навчання п’ятикласників.
Ø Відвідання уроків з метою дослідження взаємодії вчителя з учнями.
Ø Соціометричні дослідження класних колективів.
Ø Проводилась групова та індивідуальна консультаційна робота серед вчителів, батьків, учнів.
Ø Протягом року проводилась просвітницька діяльність : лекції для вчителів, батьків, виступи на педрадах(«Суїцидальні тенденції серед учнівської молоді», «Про стан роботи психологічної служби школи», «Булінг, критерії його прояву» , «Адаптація п’ятикласників»).
За результатами діагностики шкільної адаптації була використана корекційно-профілактична робота за.програмою психологічного супроводу процесу адаптації учнів 5-го класу «Дружній клас – успіх кожного з нас !» А.І.Колесник .
Адаптація учнів 10-х класів проводилась за корекційно-розвивальною програмою « Я – старшокласник» Л.І. Білійчук.
Години психолога планувалися з метою формування гармонійної особистості , соціально-психологічноого супроводупрофесійного особистісного самовизначення за програмою «Особиста гідність. Безпека життя».
Для учнів 9 і 11 класів проведена діагностика професійної спрямованості і відповідна профорієнтаційна робота: довірчі бесіди зі школярами за результатами тестування, рольові ігри, тренінгові заняття за програмою «Правильний вибір професії – запорука успіху в житті» Аврам-Данилевич.
У підготовці учнів 11 класу використала профілактичну програму психологічного супроводу та підготовки випускників до ЗНО та ДПА «Я знаю, я зможу!» Федорюк Н. А..
У роботі з обдарованими учнями використала тренінгову програму «Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків».
Протягом року проводилась просвітницька діяльність: виступи на педагогічних радах, нарадах при директору, психолого-педагогічних консиліумах, участь у класних батьківських зборах, загальношкільних батьківських конференціях.
Проводилась просвітницька робота:
Серед педагогів:
· «Адаптація дитини до нових умов навчання та виховання»;
· «Психічне здоров’я учителя. Емоційне вигорання педагогів в умовах сучасної
школи»;
· «Попередження насильства у шкільному середовищі»;
· «Діяльність психологічної служби системи освіти».
· « Булінг в учнівському середовищі»
Серед батьків:
· «Адаптація дитини до нових умов навчання та виховання»;
· «Як застерегти дитину від самогубства»;
· «Моя дитина – випускник»;
· « Булінг в учнівському середовищі»
·
Серед учнів:
· «Рецепт успіху»;
· «Учнівська молодь за суспільств без насильства»;
· « Булінг в учнівському середовищі»
· «Я – творець свого життя»
· «Я знаю, я зможу!»
· «Я режисер свого життя»
В 2021-2022 навчальному році планую роботу по збереженню здоров’я та благополуччя учасників освітнього процесу. Забезпеченні безпечного і здорового освітнього середовища.
Індивідуальні та групові консультації, діагностична робота, просвіта та профілактика, корекційно-розвиткова система заходів, спрямована на вирішення проблем депресивного спектра, підвищеного рівня тривожності та агресивності, з найпоширеніших проявів порушення психологічного благополуччя серед дітей та підлітків. Проводити просвітницько-пропагандистську роботу з підвищення психологічної культури вчителів та батьків.
Завдання:
У роботі учнями :
- Здійснювати психологічний супровід процесу адаптації 5-х, 10-х класів до навчання у гімназії;
- «Профілактика проявів насильства в учнівському середовищі»;
- Вести пошук творчих, обдарованих учнів;
- Здійснювати психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі;
- Здійснювати психологічний супровід профільного навчання;
- Здійснювати психологічний супровід процесу професійного визначення старшокласників;
· Ознайомити учнів 11 класів з методами релаксації з метою підвищення адаптаційних здібностей учнів до умов психологічного стресу;
- Проводити індивідуальні консультації з метою надання допомоги у подоланні психотравмуючих ситуацій та полегшенню процесу соціалізації учнів;
- Здійснювати профілактику правопорушень серед неповнолітніх, профілактика булінгу;
- Здійснювати профілактику суіцидної поведінки;
- Підтримувати зв’язки із соціальними організаціями.
- Запроваджувати рекомендовану тренінгову програму роботи з учнями 7-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних закладів освіти «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (наказ МОНУ від 08.04.16 № 405 на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 р. № 111 «Про затвердження Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»).
- Запроваджувати рекомендовану профілактичну програму «Не смійся з мене»
у попередженні булінгу в учнівському середовищі .
У роботі з педагогічними працівниками гімназії
· Вести просвітницьку роботу з метою підвищення рівня знань вчителів в галузі психології;
· Вести консультативну роботу з метою психологічної підтримки вчителя;
· Надати рекомендації щодо роботи із класними колективами та окремими учнями за даними психологічної діагностики;
· Надати рекомендації вчителям щодо удосконалення навчання обдарованих учнів;
· Допомагати у формуванні ключових компетентностей вчителів.
У роботі з батьками
· Надання допомоги при виникненні проблем у розвитку, навчанні, вихованні та соціальної дезадаптації дітей;
· Вести консультативну роботу;
· Виступати на батьківських зборах за запитом класних керівників та адміністрації гімназії;
Підвищення власної кваліфікації, методична робота
· Приймати участь у роботі семінарах, конференціях, тренінгах, практикумах практичних психологів;
· Вести документацію практичного психолога закладу освіти.
№ з/п
|
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти.
Види та форми роботи
|
Термін виконання
|
Цільова
група/
аудиторія
|
Відмітка про виконання
|
|
|
1. Діагностика
|
|
|
||||
Діагностика адаптації учнів
5-го класу при переході до середньої ланки навчання в умовах НУШ
|
||||||
1.1.
|
Збір даних про учнів гімназійних класів
|
І тиждень
ввересень
|
Гімназійні
класи
|
|
|
|
1.2.
|
Тест-опитувальник А.В.Фурмана «Наскільки адаптований ти до життя»
|
І тиждень
жовтень
|
5 клас
|
|
|
|
1.3.
|
Дослідження рівня тривожності за Кондашом.
|
ІІ тиждень
жовтень
|
5 клас
|
|
|
|
1.4.
|
Дослідження адаптованості до навчання у гімназії(опит.)
|
ІV тиждень жовтень
|
5 клас
|
|
|
|
1.5.
|
Соціометрія учнів 5-х класів
|
ІV тиждень жовтень
|
5 клас
|
|
|
|
1.6.
|
Спостереження за учнями під час уроків та упродовж дозвілля.
|
Раз на тиждень, протягом
2021/2022 н. р.
|
5 клас
|
|
|
|
1.7.
|
Дослідження рівня адаптації до навчання. (автор не відомий)
|
ІІ тиждень
жовтень
|
5 клас
|
|
|
|
Дослідження процесу адаптації 10 класу до умов профільного навчання
|
||||||
1.8.
|
Методика «Дослідження соціальної адаптованості»
|
Жовтень
І тиждень
|
10 клас
|
|
|
|
1.9.
|
Методика вивчення загальної самооцінки
|
Жовтень
І тиждень
|
10 клас
|
|
|
|
1.10.
|
Методика визначення труднощів у спілкуванні (В.Бойко)
|
Жовтень
ІІ тиждень
|
10 клас
|
|
|
|
1.11.
|
Спостереження на уроках
|
жовтень
|
10 клас
|
|
|
|
1.12
|
Анкетування батьків
|
Жовтень
І тиждень
|
10 клас
|
|
|
|
Діагностика міжособистісних відносин
|
|
|
||||
1.13.
|
Спостереження за учнями під час уроків та упродовж дозвілля.
|
Листопад- квітень
|
9 - 10 класи
|
|
|
|
1.14.
|
ССДО (Афанасьєв)
|
Листопад - квітень
|
9 - 10 класи
|
|
|
|
1.15.
|
Анкетування батьків «Як ви розумієте своїх дітей».
|
Жовтень,
березень
|
9 - 10 класи
|
|
|
|
1.16.
|
Дігнастока акцентуації характеру.
|
Листопад, квітень
|
9 - 10 класи
|
|
|
|
1.17
|
Дослідження і профілактика дітей схилиних до девіантної , адитивної поведінки та учнів, що перебувають на внутрішкільному обліку (за індивідуальним планом), створення карток «Психологічний портрет учня»
|
Вересень, листопад, лютий, травень
|
Учні схильні до девіантної , адитивної поведінки
|
|
|
|
1.18
|
Ковальчук «Діагностична карта оцінки потреб дитини»
|
квітень
|
Учні гімназії
|
|
|
|
Діагностика профорієнтації та комунікативної компетенції
|
||||||
1.19.
|
Методика Голанда
|
І тиждень
квітня
|
9 - 10 класи
|
|
|
|
1.20.
|
Методика ДДО
|
ІІ тиждень
травня
|
9 - 10 класи
|
|
|
|
1.21
|
Формула темпераменту
|
ІІ тиждень
травня
|
9 - 10 класи
|
|
|
|
Моніторингові дослідження
|
||||||
1.23.
|
Дослідження обізнаності учнів про ВІЛ/СНІД.
|
І тиждень
грудень
|
8-11класи
|
|
|
|
1.24.
|
Вивчення стану вживання учнівською молоддю наркотичних речовин, алкоголю, тютюнопаління.
|
ІІ тиждень
грудня
|
8-11класи
|
|
|
|
1.25.
|
Проведення дослідження за анкетою “Моє життя в сім’ї та школі”
|
ІІ тиждень
березня
|
8-11класи
|
|
|
|
Психологічна компетентність педагогічних працівників гімназії
|
||||||
1.26
|
Діагностика емоційних бар’єрів у міжособовому спілкуванні (В.Бойко)
|
І тиждень
вересня
|
Педагоги
|
|
|
|
1.27
|
Дослідження рівня емпатії І.М.Юсупова
|
ІІ тиждень
вересня
|
Педагоги
|
|
|
|
1.28
|
Вивчення рівня психологічних та педагогічних знань (Анкета ОІППО)
|
ІІ тиждень
жовтень
|
Педагоги
|
|
|
|
Психологічна компетентність батьків
|
|
|
||||
1.29
|
Вивчення системи взаємного впливу членів сім’ї
|
ІІІ тиждень
вересня
|
Батьки 5 класу
|
|
|
|
1.30
|
Вивчення ставлення до роботи навчального закладу
|
ІІ тиждень
квітня
|
5-11класи
|
|
|
|
1.31
|
|
|
|
|
|
ІІ Профілактика.
2.1
|
Профілактика (булінгу, протидії торгівлі людьми, дискримінації).
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Учні 5– 11 класів
|
|
2.2
|
Профілактика шкідливих звичок та формування навичок здорового способу життя
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Жовтень,
Грудень
|
Учні 5 – 11 класів
|
|
2.3
|
Профілактика конфліктних ситуацій «учень-учень», «учень-батьки», «учень-вчитель», «учитель-батьки»
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Учні 5– 11 класів
|
|
2.4
|
Проведення профілактичних заходів до Всесвітнього дня запобігання самогубства
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
10 вересеня
|
Учні 5 – 11 класів
|
|
2.5
|
Години з психологом. Класні колективи за програмою «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом
2020/2021н. р.
|
Гімназійні класи
|
|
2.6
|
Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Листопад, березень
|
|
|
ІІІ Корекція
3.1
|
Адаптація учнів за програмою: «Дружній клас – успіх кожного з нас !» А.І.Колесник
|
Листопад
|
Учні 5 класу
|
|
3.2
|
У роботі з обдарованими учнями за програмою : «Я обираю успіх!» Заслонкіна О. П.
|
Січень
|
Учні 5 - 11 класів
|
|
3.3
|
Профорієнтаційнійна робота за програмою: «Програма з спецкурсу «Я і світ професій» для учнів 8-9 класів. Панок В.Г.
|
Березень
|
Учні 9, 11 класів
|
|
3.4
|
У психолого-педагогічному супровід дітей, які схильні до девіантної, залежної (адиктивної) та протиправної (делінквентної) поведінки за програмою:«Я режисер свого життя» (автор: Багрій Х.І.)
|
Протягом року
|
Учні 5– 11 класу
|
|
3.5
|
|
|
|
|
ІV. Навчальна діяльність
4.1
|
Факультативні заняття «Психологія спілкування» «Я – моє здоров'я – моє життя» для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Лещук Н.О.);
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом
2021/2022 н. р.
|
5, 6 класи
|
|
4.2
|
Психологічна просвіта вчителів. (за окремим планом)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом
2021/2022 н. р.
|
Вчителі
|
|
V. Консультування
За потребою : Вівторок 10.00 – 12.00; П’ятниця 14.00 – 16.00
5.1
|
Консультування щодо навчального потенціалу та індивідуальних особливостей учнів 5 класу.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Вересень, листопад
|
Вчителі, адміністрація
|
|
5.2
|
Консультування батьків та вчителів з питань адаптації учнів до нових умов навчання.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Вересень - листопад
|
Батьки, вчителі
|
|
5.3
|
Профконсультації учнів 9,11 класів
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Лютий – березень
|
Учні 9, 11 класів
|
|
5.4
|
Консультува
ння учнів з метою надання рекомендацій як справлятися з можливими стресами під час іспитів та ЗНО
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Березень – травень
|
Учні
|
|
5.5
|
Консультації для вчителів з питань психологічного клімату в учнівському колективі.Профілактика булінгу (цькування)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Педагоги
|
|
5.6
|
Консультування щодо результатів проведеної діагностики, надання рекомендацій, психологічної підтримки усім учасникам навчально-виховного процесу
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Педагоги, учні
|
|
5.7
|
Консультація з актуальних проблем навчально- виховного процесу.
|
Протягом року
|
Педагоги, батьки, учні
|
|
5.8
|
Індивідуальне консультування учнів, педагогів, батьків, спрямоване на допомогу особам, переселеним із зони АТО, чиї батьки є трудовими мігрантами, учасниками бойових дій у зоні АТО.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Педагоги, батьки, учні
|
|
5.9
|
«Психологічні зустрічі» - консультування вчителів з професійних проблем.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Вчителі
|
|
5.10
|
Консультування щодо особистісних проблем.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Педагоги, учні
|
|
5.11
|
Психолого-педагогічний супровід профілактики суїцидальних тенденцій серед дітей та молоді
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Батькипедагогиучні
|
|
5.12
|
Консультування батьків з питань виховання та навчання дітей.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Батьки
|
|
5.13
|
Систематично викладати просвітницьку інформацію для батьків на сайті закладу, зокрема «Психологічні поради батькам: як зберегти психічне здоров’я дітей в період карантину» (Романовська Д.Д.)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Батькипедагогиучні
|
|
5.14
|
Інформувати про літературу та художні фільми (мультфільми) для спільного перегляду батьків і підлітків (дітей), з метоюзниження рівня тривожності дітей (релаксаційні, дихальні, малюнкові), вправи з психогімнастики, кінезіології, рухливі, розвивальні ігри тощо.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Батькипедагогиучні
|
|
5.15
|
Рекомендувати батькам, педагогам книги щодо підвищення рівня їх педагогічної компетенції, які можна читати на Інтернет ресурсах безкоштовно
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Батькипедагогиучні
|
|
5.16
|
Психолого-педагогічний супровід дітей, які схильні до девіантної, залежної (адиктивної) та протиправної (делінквентної) поведінки
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Батькипедагогиучні
|
|
5.17
|
Психолого-педагогічний супровід профілактики ситуацій насилля
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Протягом року
|
Батькипедагогиучні
|
|
5.18
|
|
|
|
|
VІ. Просвіта
6.1
|
Виступи перед батьками з питань виховання та навчання власних дітей за запитом адміністрації, вчителів, батьків, учнів.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Вересень, жовтень
|
Батьки
|
|
|
Суїцидальні тенденцї серед дітей та молоді
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Листопад
лютий
|
Батькипедагоги
|
|
6.2
|
Психолого-педагогічні консиліум:
- Адаптація учнів 5-х класів до нових умов у гімназії
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Жовтень,
березень
|
Педагоги
|
|
6.3
|
Профорієнтаційна робота за запитом батьків, учнів.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Лютий,
березень
|
Учні 9, 11класів
|
|
6.4
|
Тиждень психології
|
грудень
|
Педагоги, батьки, учні 5– 11 класів
|
|
6.5
|
Акція «16 днів проти насильства» (за окремим планом)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
26.11. – 10.12
|
Учні, батьки, педагоги
|
|
6.6
|
Безпечний інтернет. Культура та гігієна поводження в інтернеті
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
|
Жовтень,
|
Учні, батьки, педагоги
|
|
VIІ. Інше. Організаційно-методична функція . Зв’язки з громадськістю
1
|
Співпраця з педагогами та психологами навчальних закладів
|
Протягом року
|
4
|
Взаємодія з органами виконавчої влади та громадським самоврядуванням. (Відвідування засідань опікунської ради Кіцманського ОТГ)
|
Протягом року
|
5
|
Співпраця з медпрацівниками
|
Протягом року
|
6
|
Зустріч з працівниками служби у справах сім’ї, молоді та спорту
|
Протягом року
|
7
|
Взаємодія з недержавними громадськими організаціями.
|
Протягом року
|
8
|
Співпраця з представниками психологічної служби
|
Протягом року
|
Практичний психолог
Кіцманської гімназії Шевчук О.М.