КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Опорний заклад освіти Кіцманський ліцей №1
Головна > Психологічна Служба > Практичний Психолог І > 2021/2022 > План роботи практичного психолога
Психологічна Служба / Практичний Психолог І / 2021/2022

План роботи практичного психолога

07-09-2021, 11:41

 РІЧНИЙ ПЛАН
роботи практичного психолога
Шевчук Оксани Миколаївни
 Кіцманської гімназії
на 2021/2022 навчальний рік
  
 
Вступ
Психологічна служба Кіцманської гімназії складається з практичного психолога Шевчук Оксани Миколаївни, спеціаліста вищої категорії, звання –«методист», педагогічний стаж – 31 років, на посаді психолога 20 років.
Методична робота на 20212022 навчальний рік запланована з урахуванням умов організації освітнього процесу, а саме у період карантину. Формування нового досвіду дистанційної реалізації основних завдань психологічної служби в умовах екстремальної ситуації в країні.
В умовах карантину працювати дистанційно, а саме:
·        організовувати і проводити онлайн просвітницько-профілактичні заходи з розвитку психологічної компетентності учасників освітнього процесу, групові або індивідуальні консультації для батьків, педагогів (тематичні, або за запитом);
·        проводити онлайн-опитування серед учнів за допомогою створених у Google-формах анкет, проводити профілактичні та розвиткові онлайн індивідуальні, або групові заняття (Zoome, DiTeach та інші);
·        систематично викладати просвітницьку інформацію для батьків на сайті закладу, зокрема «Психологічні поради батькам: як зберегти психічне здоров’я дітей в період карантину» (Романовська Д.Д.);
·        здійснювати систематичну комунікацію з батьками та педагогічним колективом телефоном, в соцмережах, бажано створити вайбер-групу;
·        рекомендувати доступні для самостійного застосування батьками методики щодо зниження рівня тривожності дітей (релаксаційні, дихальні, малюнкові), вправи з психогімнастики, кінезіології, рухливі, розвивальні ігри тощо;
·        інформувати про літературу та художні фільми (мультфільми) для спільного перегляду батьків і підлітків (дітей), підготувати запитання для наступного обговорення прочитаного й побаченого;
·        рекомендувати батькам, педагогам книги щодо підвищення рівня їх педагогічної компетенції, які можна читати на Інтернет ресурсах безкоштовно.
Річний план роботи практичного психолога складено на основі :
1. Конституції України.
2. Закону України «Про загальну середню освіту» від 18.03.2020 № 463-ІХ.
3. Закону України «Про освіту» (зі змінами внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII)
4. Декларації прав людини.
5. Конвенції про права дитини.
6. Етичного кодексу психолога.
7. Наказу МОН України від 14.08.2000 № 385 «Про затвердження типового Положення про ЦПП і СР».
8. Наказу МОН України від 20.04.2001 № 330 «Про затвердження Положення про експертизу психологічного та соціологічного інструментарію».
9. Наказу МОН України від 22.05.2018 № 509 «Про затвердження Положення про психологічну службу».
10. Наказу МОН України від 03.03.2016 № 214 «Щодо реалізації Національної стратегії у сфері прав людини в період до 2020 року».
11. Наказу МОН України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти».
12. Наказу МОН України від 01.02.2010 № 59 «Про вживання заходів щодо запобігання насильству над дітьми».
13. Наказу МОН України від 07.12.2017 № 2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
14. Наказу МОН України від 02.10.2018 № 1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування та випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами».
15. Наказу МОН України від 23.03.2018 № 283 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи».
16. Наказу МОН України від 20.08.2018 № 923 «Методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу».
17. Наказу МОН України від 21.09.2020 № 398 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства».
18. Постанова МОЗ № 50 від 22.08.2020 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням короно вірусної хвороби (COVID-19)».
19. Листа МОН України від 27.11.2000 №109 «Про тривалість робочого тижня практичного психолога (СП)».
20. Лист МОН України від 20.04.2001 №330 «Про затвердження положення про експертизу психологічного та соціального інструментарію».
21. Листа МОН України від 09.09.2009 №1/9-616 «Про розрахунок кількості ставок практичних психологів та СП».
22. Листа МОН України від 05.08.2010 № 1/9-530 «Про сприяння у розвитку ПС системи освіти».
23. Листа МОН України від 13.01.2011 №1/9-19 «Про збереження посад працівників психологічної служби».
24. Листа МОН України від 04.07.2012 №1/9-488 «Щодо організації та проведення «години психолога» у ЗНЗ».
25. Листа МОН України від 11.03.2014 № 1/9-135 «Про надання психологічної допомоги учасникам НВП».
26. Листа МОН України від 28.03.2014 № 1/9-179 «Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів».
27. Листа МОН України від 28.10.2014 №1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей».
28. Лист МОН України від 29.09.2014 № 1/9-498 «Про порядок розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрозу його вчинення».
29. Лист МОН України від 28.03.2014 № 1/9 – 179 «Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів».
30. Лист МОН України від 24.02.2014 № 26 «Про посилення психологічної допомоги населенню» НМЦ практичної психології і соціальної роботи.
31. Методичних рекомендацій від 29.04.2014 протоколи №3 «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктній та пост-конфліктний період»(УНМПЦ ППНАПН України).
32. Лист МОН України від 07.08.2015 №2/3-14-1572-15 «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних само ушкоджень».
33. Листа МОН України від 02.03.2017 №1/9-119 «Щодо проведення в навчальних закладах компанії з питань пропаганди психічного здоров'я».
34. Лист МОН України від 7.12.2017 № 2229 «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
35. Лист МОН України від 02.03.2017 № 1/I9-119 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини».
36. Лист МОН України від 30.08.2018 № 1/9-515 «Щодо впровадження Положення про психологічну службу в системі освіти».
37. Лист МОН України від 30.08.2018 № 1/9-516 «Щодо вирішення конфліктів серед дітей в закладах освіти шляхом впровадження медіації».
38. Лист МОН України від 05.09.2018 № 1/9 -529 «Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».
39. Лист МОН України від 18.05.2018 №1/11-5480 «Про методичні рекомендації щодо запобігання та протидію насильству».
40. Лист МОН України від 30.10.2018 № 1/9 - 656 «Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидію домашньому насильству відносно до дітей».
41. Лист МОН України від 29.12.2018 №1/9 – 780 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання домашньому насильству та булінгу».
42. Лист МОН України від 29.12.2018 № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу»
43. Лист МОН України від 16.01.2018 № 1/9-31 «Щодо запобігання поширенню наркоманії, тютюнокуріння та вживання алкогольних напоїв серед дітей, учнівської та студентської молоді».
44. Листа МОН України від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».
45. Лист МОН України від 27.06.2019 № 1/9-414 «Про деякі питання щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок».
46. Лист МОН України від 29.01.2019 № 1/II-849 «Щодо профілактики кримінальних правопорушень серед неповнолітніх».
47. Лист МОН України від 29.01.2019 № 1/11 – 881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) від 18 грудня 2018 № 2657- VIII».
48. Лист МОН України від 30.01.2019 № 1/II-969 «Щодо проведення Дня Безпечного Інтернету».
49. Лист МОН України від 27.07.2020 № 1/9- 328 «Щодо методичних рекомендацій з організації психолог-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини».
50. Лист МОН України від 20.07.2020 № 1/9 – 385 «Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 навчальному році щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок».
51. Лист МОН України від 14.08.2020 р. № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)».
52. Лист МОН України від 20.08.2020 р. № 6/1015-20 «Про перелік рекомендованої літератури для використання у закладі освіти».
53. Лист ІМЗО від 27.07.2020 № 20 1/10-1495 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 навчальний рік».
54. Рекомендацій МОНУ від 27.07.2020 №22.1⁄10-1495 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020⁄2021н.р.».
55. Професійний стандарт «Практичний психолог закладу освіти» (наказ Мінекономіки від 24.11.2020 № 2425).
І. Аналітична частина
У 20202021 навчальному році робота практичного психолога підпорядковувалась вирішенню проблемного питання: «Забезпечення супроводу удосконалення форм і методів забезпечення якісної освіти та підвищення її рівня відповідно до вимог інноваційного розвитку суспільства ».
Практичним психологом навчального закладу була проведена наступна робота:
Ø участь  в районних  семінарах для практичних психологів,
Ø Вироблення системи взаємодії педагогів, практичного психолога, батьків.
Ø Пізнавальна сфера психіки дітей: відчуття, сприймання, уявлення, мислення, пам’ять, увага.
Ø Рухливі, дидактичні, розвивальні ігри як засіб активізації пізнавальних процесів учнів.
Ø Психологічна підготовка учнів 11 класу до складання ЗНО.
Ø Допомога дитині в адаптації під час переходу з однієї вікової групи до іншої.
Ø Робота з дітьми «групи ризику»
Ø  Допомога підліткам у кризових ситуаціях.
Ø Превентивне виховання, метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я.
Ø Надання своєчасної психологічної допомоги учням, учителям, батькам.
Ø Діагностика мотивації навчання п’ятикласників.
Ø Відвідання уроків з метою дослідження взаємодії вчителя з учнями.
Ø Соціометричні дослідження класних колективів.
Ø Проводилась групова та індивідуальна консультаційна робота серед вчителів, батьків, учнів.
Ø Протягом року проводилась просвітницька діяльність : лекції для вчителів, батьків, виступи на педрадах(«Суїцидальні тенденції серед учнівської молоді», «Про стан роботи психологічної служби школи», «Булінг, критерії його прояву» , «Адаптація п’ятикласників»).
    За результатами діагностики шкільної адаптації була використана корекційно-профілактична робота за.програмою психологічного супроводу процесу адаптації учнів 5-го класу «Дружній клас – успіх кожного з нас !» А.І.Колесник .
Адаптація учнів 10-х класів проводилась за корекційно-розвивальною програмою « Я – старшокласник» Л.І. Білійчук.
Години психолога планувалися з метою формування гармонійної особистості , соціально-психологічноого супроводупрофесійного особистісного самовизначення за програмою «Особиста гідність. Безпека життя».
Для учнів 9 і 11 класів проведена діагностика професійної спрямованості і відповідна профорієнтаційна робота: довірчі бесіди зі школярами за результатами тестування, рольові ігри, тренінгові заняття за програмою «Правильний вибір професії – запорука успіху в житті» Аврам-Данилевич.
У підготовці учнів 11 класу використала профілактичну програму психологічного супроводу та підготовки випускників до ЗНО та ДПА «Я знаю, я зможу!» Федорюк Н. А..
У роботі з обдарованими учнями використала тренінгову програму «Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків».
Протягом року проводилась просвітницька діяльність: виступи на педагогічних радах, нарадах при директору, психолого-педагогічних консиліумах, участь у класних батьківських зборах, загальношкільних батьківських конференціях. 
Проводилась просвітницька робота:
Серед педагогів:
·                    «Адаптація дитини до нових умов навчання та виховання»;
·                     «Психічне здоров’я учителя. Емоційне вигорання педагогів в умовах сучасної
             школи»;
·                     «Попередження насильства у шкільному середовищі»;
·                     «Діяльність психологічної служби системи освіти».
·                    « Булінг в учнівському середовищі»
Серед батьків:
·                    «Адаптація дитини до нових умов навчання та виховання»;
·                     «Як застерегти дитину від самогубства»;
·                     «Моя дитина – випускник»;
·                    « Булінг в учнівському середовищі»
·                     
Серед учнів:
·                     «Рецепт успіху»;
·                    «Учнівська молодь за суспільств без насильства»;
·                    « Булінг в учнівському середовищі»
·                    «Я – творець свого життя»
·                    «Я знаю, я зможу!»
·                    «Я режисер свого життя»
В 2021-2022 навчальному році планую роботу по збереженню здоров’я та благополуччя учасників освітнього процесу. Забезпеченні безпечного і здорового освітнього середовища.
 Індивідуальні та групові консультації, діагностична робота, просвіта та профілактика, корекційно-розвиткова система заходів, спрямована на вирішення проблем депресивного спектра, підвищеного рівня тривожності та агресивності, з найпоширеніших проявів порушення психологічного благополуччя серед дітей та підлітків. Проводити просвітницько-пропагандистську роботу з підвищення психологічної культури вчителів та батьків.
Завдання:
У роботі учнями :
  • Здійснювати психологічний супровід процесу адаптації 5-х, 10-х класів до навчання у гімназії;
  • «Профілактика проявів насильства в учнівському середовищі»;
  • Вести пошук творчих, обдарованих учнів;
  • Здійснювати психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі;
  • Здійснювати психологічний супровід профільного навчання;
  • Здійснювати психологічний супровід процесу професійного визначення старшокласників;
·          Ознайомити учнів 11 класів з методами релаксації з метою підвищення адаптаційних здібностей учнів до умов психологічного стресу;
  •  Проводити індивідуальні консультації з метою надання допомоги у подоланні психотравмуючих ситуацій та полегшенню процесу соціалізації учнів;
  • Здійснювати профілактику правопорушень серед неповнолітніх, профілактика булінгу;
  • Здійснювати профілактику суіцидної поведінки;
  • Підтримувати зв’язки із соціальними організаціями.
  • Запроваджувати рекомендовану тренінгову програму роботи з учнями 7-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних закладів освіти «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (наказ МОНУ від 08.04.16 № 405 на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 р. № 111 «Про затвердження Державної соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2020 року»).
  • Запроваджувати рекомендовану профілактичну програму «Не смійся з мене»
 у попередженні булінгу в учнівському середовищі .
У роботі з педагогічними працівниками гімназії
·                    Вести просвітницьку роботу з метою підвищення рівня знань вчителів в галузі психології;
·                    Вести консультативну роботу з метою психологічної підтримки вчителя;
·                    Надати рекомендації щодо роботи із класними колективами та окремими учнями за даними психологічної діагностики;
·                    Надати рекомендації вчителям щодо удосконалення навчання обдарованих учнів;
·                    Допомагати у формуванні ключових компетентностей вчителів.
У роботі з батьками
·                    Надання допомоги при виникненні проблем у розвитку, навчанні, вихованні та соціальної дезадаптації дітей;
·                    Вести консультативну роботу;
·                    Виступати на батьківських зборах за запитом класних керівників та адміністрації гімназії;
Підвищення власної кваліфікації, методична робота
·                    Приймати участь у роботі семінарах, конференціях, тренінгах, практикумах практичних психологів;
·                    Вести документацію практичного психолога закладу освіти.
 
 
 
 
№ з/п
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти.
Види та форми роботи
Термін виконання
Цільова
група/
аудиторія
Відмітка про виконання
 
1. Діагностика
 
 
Діагностика адаптації учнів
5-го класу при переході до середньої ланки навчання  в умовах НУШ
1.1.
Збір даних про учнів гімназійних класів
І тиждень
ввересень
Гімназійні
класи
 
 
1.2.
Тест-опитувальник А.В.Фурмана «Наскільки адаптований ти до життя»
І тиждень
жовтень
5 клас
 
 
1.3.
Дослідження рівня тривожності за Кондашом.
ІІ тиждень
жовтень
5 клас
 
 
1.4.
Дослідження адаптованості до навчання у гімназії(опит.)
ІV тиждень жовтень
5 клас
 
 
1.5.
Соціометрія учнів 5-х класів
ІV тиждень жовтень
5 клас
 
 
1.6.
Спостереження за учнями під час уроків та упродовж дозвілля.
Раз на тиждень, протягом
2021/2022 н. р.
5 клас
 
 
1.7.
Дослідження рівня адаптації до навчання. (автор не відомий)
ІІ тиждень
жовтень
5 клас
 
 
Дослідження процесу адаптації 10 класу до умов профільного навчання
1.8.
Методика «Дослідження соціальної адаптованості»
    Жовтень
І тиждень
10 клас
 
 
1.9.
Методика вивчення загальної самооцінки
    Жовтень
І тиждень
10 клас
 
 
1.10.
Методика визначення труднощів у спілкуванні (В.Бойко)
    Жовтень
ІІ тиждень
10 клас
 
 
1.11.
Спостереження на уроках
    жовтень
10 клас
 
 
1.12
Анкетування батьків
    Жовтень
І тиждень
10 клас
 
 
Діагностика міжособистісних відносин
 
 
1.13.
Спостереження за учнями під час уроків та упродовж дозвілля.
Листопад- квітень
9 - 10 класи
 
 
1.14.
ССДО (Афанасьєв)
Листопад - квітень
9 - 10 класи
 
 
1.15.
Анкетування батьків «Як ви розумієте своїх дітей».
Жовтень,
березень
9 - 10 класи
 
 
1.16.
Дігнастока акцентуації характеру.
Листопад, квітень
9 - 10 класи
 
 
1.17
Дослідження і профілактика дітей схилиних до девіантної , адитивної поведінки та учнів, що перебувають на внутрішкільному обліку (за індивідуальним планом), створення карток «Психологічний портрет учня»
Вересень, листопад, лютий, травень
Учні схильні до девіантної , адитивної поведінки
 
 
1.18
Ковальчук «Діагностична карта оцінки потреб дитини»
 
квітень
Учні гімназії
 
 
 
Діагностика профорієнтації та комунікативної компетенції
1.19.
Методика Голанда
І тиждень
квітня
9 - 10 класи
 
 
1.20.
Методика ДДО
ІІ тиждень
травня
9 - 10 класи
 
 
1.21
Формула темпераменту
ІІ тиждень
травня
9 - 10 класи
 
 
Моніторингові дослідження
1.23.
Дослідження обізнаності учнів про ВІЛ/СНІД.
І тиждень
грудень
8-11класи
 
 
1.24.
Вивчення стану вживання учнівською молоддю наркотичних речовин, алкоголю, тютюнопаління.
ІІ тиждень
грудня
8-11класи
 
 
1.25.
Проведення дослідження за анкетою “Моє життя в сім’ї та школі”
ІІ тиждень
березня
8-11класи
 
 
Психологічна компетентність педагогічних працівників гімназії
1.26
Діагностика емоційних бар’єрів у міжособовому спілкуванні (В.Бойко)
І тиждень
вересня
Педагоги
 
 
1.27
Дослідження рівня емпатії І.М.Юсупова
ІІ тиждень
вересня
Педагоги
 
 
1.28
Вивчення рівня психологічних та педагогічних знань (Анкета ОІППО)
ІІ тиждень
жовтень
Педагоги
 
 
Психологічна компетентність батьків
 
 
1.29
Вивчення системи взаємного впливу членів сім’ї
ІІІ тиждень
вересня
Батьки 5 класу
 
 
1.30
Вивчення ставлення до роботи навчального закладу
ІІ тиждень
квітня
 5-11класи
 
 
1.31
 
 
 
 
 
ІІ Профілактика.
2.1
Профілактика (булінгу, протидії торгівлі людьми, дискримінації).
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Учні 5– 11 класів
 
2.2
Профілактика шкідливих звичок та формування навичок здорового способу життя
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Жовтень,
Грудень
Учні 5 – 11 класів
 
2.3
Профілактика конфліктних ситуацій «учень-учень», «учень-батьки», «учень-вчитель», «учитель-батьки»
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Учні 5– 11 класів
 
2.4
Проведення профілактичних заходів до Всесвітнього дня запобігання самогубства
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
10 вересеня
Учні 5 – 11 класів
 
2.5
 Години з психологом. Класні колективи за програмою «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом 
2020/2021н. р.
Гімназійні класи
 
2.6
Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Листопад, березень
 
 
ІІІ Корекція
3.1
Адаптація учнів за програмою: «Дружній клас – успіх кожного з нас !» А.І.Колесник
Листопад
Учні 5 класу
 
3.2
У роботі з обдарованими учнями за програмою : «Я обираю успіх!» Заслонкіна О. П.
Січень
Учні 5 - 11 класів
 
3.3
Профорієнтаційнійна робота за програмою: «Програма з спецкурсу «Я і світ професій» для учнів 8-9 класів. Панок В.Г.
Березень
Учні 9, 11 класів
 
3.4
У психолого-педагогічному супровід дітей, які схильні до девіантної, залежної (адиктивної) та протиправної (делінквентної) поведінки за програмою:«Я режисер свого життя» (автор: Багрій Х.І.)
Протягом року
Учні 5– 11 класу
 
3.5
 
 
 
 
 
ІV. Навчальна діяльність
4.1
Факультативні заняття «Психологія спілкування» «Я – моє здоров'я – моє життя» для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Лещук Н.О.);
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом 
2021/2022 н. р.
5, 6 класи
 
4.2
Психологічна просвіта вчителів. (за окремим планом)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом 
2021/2022 н. р.
Вчителі
 
V. Консультування
За потребою : Вівторок 10.00 – 12.00; П’ятниця 14.00 – 16.00
5.1
Консультування щодо навчального потенціалу та індивідуальних особливостей учнів 5 класу.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Вересень, листопад
Вчителі, адміністрація
 
5.2
Консультування батьків та вчителів з питань адаптації учнів до нових умов навчання.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Вересень - листопад
Батьки, вчителі
 
5.3
Профконсультації учнів 9,11 класів
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Лютий – березень
Учні 9, 11 класів
 
5.4
Консультува
ння учнів з метою надання рекомендацій як справлятися з можливими стресами під час іспитів та ЗНО
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Березень – травень
Учні
 
5.5
Консультації для вчителів з питань психологічного клімату в учнівському колективі.Профілактика булінгу (цькування)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Педагоги
 
5.6
Консультування щодо результатів проведеної діагностики, надання рекомендацій, психологічної підтримки усім учасникам навчально-виховного процесу
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Педагоги, учні
 
5.7
Консультація з актуальних проблем навчально- виховного процесу.
Протягом року
Педагоги, батьки, учні
 
5.8
Індивідуальне консультування учнів, педагогів, батьків, спрямоване на допомогу особам, переселеним із зони АТО, чиї батьки є трудовими мігрантами, учасниками бойових дій у зоні АТО.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Педагоги, батьки, учні
 
 
5.9
«Психологічні зустрічі» - консультування вчителів з професійних проблем.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Вчителі
 
5.10
Консультування щодо особистісних проблем.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Педагоги, учні
 
5.11
Психолого-педагогічний супровід профілактики суїцидальних тенденцій серед дітей та молоді
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Батькипедагогиучні
 
5.12
Консультування батьків з питань виховання та навчання дітей.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Батьки 
 
5.13
Систематично викладати просвітницьку інформацію для батьків на сайті закладу, зокрема «Психологічні поради батькам: як зберегти психічне здоров’я дітей в період карантину» (Романовська Д.Д.)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Батькипедагогиучні
 
5.14
Інформувати про літературу та художні фільми (мультфільми) для спільного перегляду батьків і підлітків (дітей), з метоюзниження рівня тривожності дітей (релаксаційні, дихальні, малюнкові), вправи з психогімнастики, кінезіології, рухливі, розвивальні ігри тощо.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Батькипедагогиучні
 
5.15
Рекомендувати батькам, педагогам книги щодо підвищення рівня їх педагогічної компетенції, які можна читати на Інтернет ресурсах безкоштовно
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
 
Протягом року
Батькипедагогиучні
 
5.16
Психолого-педагогічний супровід дітей, які схильні до девіантної, залежної (адиктивної) та протиправної (делінквентної) поведінки
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Батькипедагогиучні
 
5.17
Психолого-педагогічний супровід профілактики ситуацій насилля
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Протягом року
Батькипедагогиучні
 
5.18
 
 
 
 
VІ. Просвіта
6.1
Виступи перед батьками з питань виховання та навчання власних дітей за запитом адміністрації, вчителів, батьків, учнів.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Вересень, жовтень
Батьки
 
 
Суїцидальні тенденцї серед дітей та молоді
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Листопад
лютий
Батькипедагоги
 
6.2
Психолого-педагогічні консиліум:
-       Адаптація учнів 5-х класів до нових умов у гімназії
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Жовтень,
березень
Педагоги
 
6.3
Профорієнтаційна робота за запитом батьків, учнів.
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Лютий,
березень
Учні 9, 11класів
 
6.4
Тиждень психології
грудень
Педагоги, батьки, учні 5– 11 класів
 
6.5
Акція «16 днів проти насильства» (за окремим планом)
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
26.11. – 10.12
Учні, батьки, педагоги
 
6.6
 
Безпечний інтернет. Культура та гігієна поводження в інтернеті
Якщо червона зона – проводиться он-лайн режимі
Жовтень,
 
Учні, батьки, педагоги
 
VIІ. Інше. Організаційно-методична функція . Звязки з громадськістю
1
Співпраця з педагогами та психологами навчальних закладів
Протягом року
4
Взаємодія з органами виконавчої влади та громадським самоврядуванням. (Відвідування засідань опікунської ради Кіцманського ОТГ)
Протягом року
5
Співпраця з медпрацівниками
Протягом року
6
Зустріч з працівниками служби у справах сім’ї, молоді та спорту
Протягом року
7
Взаємодія з недержавними громадськими організаціями.
Протягом року
8
Співпраця з представниками психологічної служби
Протягом року
 
 

 
Практичний психолог
Кіцманської гімназії                                                                               Шевчук О.М.

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ 2021/2022 →